آنچلوتي: بارسلونا قدرتمندتر از فصل گذشته است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: بارسلونا قدرتمندتر از فصل گذشته است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: بارسلونا قدرتمندتر از فصل گذشته است

آنچلوتي: بارسلونا قدرتمندتر از فصل گذشته است


کارلتو معتقد است که در ال کلاسيکو، کار دشوارتري به نسبت فصل گذشته در پيش دارند چرا که بارسلونا با تغيير مربي و آمدن بازيکنان جديد، تيمي باانگيزه تر از سال گذشته است.


به گزارش "ورزش سه"، "کارلو آنچلوتی"، سرمربی تیم رئال مادرید، از شرایط فعلی تیم تحت هدایتش راضی است و شرایط رئال را بسیار بهتر از ابتدای فصل و حتی فصل گذشته می بیند.آنچلوتی، بارسلونا را نیز بسیار پرانگیزه تر از سال گذشته ارزیابی می کند.

کارلتو در مصاحبه با" "Realmadrid TV گفت:" در ابتدای فصل گذشته، فلسفه بازی ما مشخص نبود اما در این فصل با چنین مشکلی مواجه نیستیم.فلسفه بازی ما روشن است و در سطح بالاتری نیز بازی می کنیم.در حال حاضر، بازیکنان من باانگیزه تر بازی می کنند و شور و هیجان بیشتری در آنها می بینم.بازیکنان جدید نیز تقریبا خودشان را با ایده های من وفق داده اند و شرایط تیم از لحاظ بدنی و روحی بسیار خوب است."

آنچلوتی در مورد ال کلاسیکوی هفته آینده گفت:" بارسلونا فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل آنها را در این فصل باانگیزه تر می بینم.مربی جدید،بازیکنان جدید و نیمار متحول شده، از بارسلونا تیمی جنگنده تر و پرانگیزه ساخته است. هرچند که بارسا همواره و تحت هر شرایطی یک تیم بزرگ و فدرتمند است."

سرمربی رئال، در مورد شرایط خط حمله و دفاع این تیم افزود:"فصل گذشته 97 گل زدیم. برای پیشی گرفتن از این تعداد گل، باید تلاش بیشتری داشته باشیم. اگر خامس در دادن پاس های نهایی دقت بیشتری کند و همکاری تیمی ما بهتر شود، با توجه به کیفیت استثنایی رونالدو،بیل و بنزما، این امر شدنی است.

در خط دفاع با وجود راموس،په په و واران به عنوان مدافعین مرکزی، بهترین های دنیا را در اختیار دارم.شاید حضور سه بازیکن شاخص در این پست برای من در انتخاب زوج نهایی مشکل ساز باشد اما فصلی طولانی در پیش است و فرصت بازی به همه می رسد.بازیکنان خط میانی نیز به خط دفاع کمک می کنند و در مجموع، از این ناحیه نگرانی خاصی ندارم."

در انتها آنچلوتی در مورد جام جهانی باشگاه ها ،لیگ قهرمانان و نیز رقبای رئال در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا چنین گفت:" در جام جهانی باشگاه ها تنها دو مسابقه پیش رو داریم. البته مسابقاتی مهم هستند که با پیروزی در آنها به عنوان معتبر قهرمانی باشگاه های جهان دست خواهیم یافت.

تکرار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان، اتفاق بسیار جالبی خواهد بود. در این راه رقبای دشواری پیش رو داریم. بطور مثال چلسی تیم قدرتمندتری به نسبت فصل گذشته است.آنها به نوعی به اتلتیکو چلسی تبدیل شده اند.

در لالیگا هم علاوه بر بارسلونا و اتلتیکو، من والنسیا و سویا را رقبایی قدرتمند می بینم که می توانند برای سه قدرت برتر اسپانیا مشکل ساز شوند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 | 9:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.